Jobbigt roligt tråkigt hemskt?

Idag har jag jobbat, det var faktist kul. På järnia bidde det sälvfallet! Där jag även kommer jobba onsdag, lördag o måndag o lite.. skönt att ha lite .. :)

men då kommer de stora MEN .. skolan. hinner jag? Nej just nu ligger jag efter, och det är jobbigt som fan. Men jag fattar seriöst ingenting, det är hemskt alltså.

Fått världens svåraste jävla data uppgift, som jag inte förstår NÅGOT alltså. blir rädd för mig själv. Imorn när jag sitter ensam hemma ska jag ägna hela min skabbiga dag åt det.

Har även en underbar konferans att titta på  + en del uppgifter till den, men det fixar jag.

Skickade precis efter världens finaste tröja med, skönt.
har inga kläder nämligen.

För övrigt rullar det på. var och hälsade på våran blivande kissemiss. Gullet själv. Jättesöt är hon, precis börjat öppna ögonen lille sötnosen! :) Trevligt självklart att hälsa på käre broder, majkeen och josephine med! Bjudna på glass och kaffe, helmys!


Nästa vecka är det iaf bestämt att träffa amanda en dag,

det gillar jag starkt.


Fredag blir det att ringa till bovärd-stefan. För att höra lite, börjar nog med inflytt snart, eller iaf att tapetetsera. Skönt! Ser jag fram emot, så något roligt händer!


Fredag 12 septebember fyller ju även världens bästa tvillingar år!
Grattis älskade amanda och mathilda , gillar er så starkt.

Er vet man var man har! <3


Over and out så att säga. / sanna.

None

3 6 5 dagar ! Can u belive it? <3


Kommentarer
Postat av: Sofia Blomberg

Hittade skorna på have2have.se :) kostade bara runt 350 spänn.. VILL HA! men känns lite utpekande :P

Jasså.. Sökte åxå dit, men fick inget.. Haha.

Puss.

2008-09-09 @ 13:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0