helg

men i stort sett så har jag ju tvärtom vanligt liv. eftersom jag oftast är ledig vardagar och jobbar helger. kan ses både kul å tråkigt jöh. fast jag gillar mitt jobb, så mig göre inge faktist.

dagen började med jobb 7-10, me like. sen blev d stan med mamma & majken, sen hem t mig för att äta & busa. mysigt att träffa majken eftersom hon inte är här så ofta! Å inte får vi fira jul med henne i år heller ;( Inte förra året heller... Trist men men =) vi får ta en försenad jul i år igen =) Men hon är så gosig.

Nu sitter jag & dricker vin & cider. Mycket gott. Börjar tidigt. För jag jobbar imorn.
Det roliga är att vi ska hem tolv, idol finalen slut halv elva.. Mohahahahahahahaha!

Jag är bäst =)
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0