buspojken

Alltså det märks så dan't på Jamie att han börjar bli en stor pojke. Okej inte stor-stor. Men större än va han va nyss ;) Nu krävs det underhållning här! Tror han kommer bli en riktigt buse alltså. Helst ska man busa hela tiden. Det vore drömmen! Så det är nog bara börja vänja sig ;) Han är världens sötaste när han skrattar å ler. Så det är verkligen värt'et ;) Bara de att jag hade nog hoppats att Jamie inte skulle få mitt dåliga tålamod.. Men närmsta dagarna har jag märkt att Viktor har dålig tålamod med.. Så Jamie hade inte så mkt val direkt ;)

Innan jag fick barn sa jag jämt till mamma att jag aldrig kommer sjunga några förbannade låtar. Jag är världssämst på å sjunga, å tyckte d verka larvigt.. Men men.. Man ska väl inte snacka innan man fått barn. Haha.. Iförrgår hade jag & jamie världens mysigaste sångstund.. En hel skiva med barnlåtar gosa vi igenom... Åh va MYSIGT det var..

Igår kom mamma förbi med en soffa, 2 stolar & bord i barn-format. Som Jamie kan ha nästa år blir det ju. Det var träfärgat, men vit färg var köpt, så jag började måla soffan igår. Kommer bli superfint tror jag de.

Nä nu ska jag agera roliga-lekmamman & samtidigt försöka få i mig FRUKOST! För övrigt så undrar jag verkligen om de går att få magen som det var förut. Någorlunda allafall. I fast form?

De märks väl! NU SKRIKER NÅGON HÄR!!! BYEBYE:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0