Nya utemöbler

Nu skriver jag de igen... ;) Haha men vi har ju 2 utemöbler. Och igår såg jag ett superfint möbel-set, 6 positionsstolar & ett stort bord på blocket för ett bra pris. Å  idag var vi iväg o köpte de... Nu börjar de bli bra här i vårt hus. Nu ska bara växthuset bort, lite gräs sås, ny trappa, nya platter, fönster på en uteplats dit.. Sen e jag nöjd ;) vi får se hur mkt vi hinner denna sommar..

Nu sitter jag å dricker vin. Ensam ute på min mysiga uteplats med ett tänt ljus :P Min plutt är hos mormor&morfar en sväng. Rätt skönt faktiskt. Fast nu ringde pappa & jag hörde Jamie skrika i bakgrunden, skärde i hjärtat lite lagom.. men jag försöker slappna av=)

(går skitbra...)


xoxo sannis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0