helgen är slut!

jag har haft en fullständigt kanonhelg! :) fredagen bestod av jobb, sen hem å mysa med mitt hjärta. Sova tidigt då vi båda skulle upp å jobba.

Igår så jobbades det. Sen hem, å så kom moder fader å majken! :) Så fixa vi å trixa å lekte lite å så här. Sen så skjutsade jag min lilla broder filip å suss m vänner te mjolby.. För att sedan hem så kom christofer å elin hit o hälsa på :) Supertrevligt.. Kul å ha så nära t varann å kunna ses såå.. ! :) Å fick vi en fin blomma med. Så sött av dem! hih :P

Sen åkte vi te Mjölby på bröllopsfest min kusin hade gift sig. Blev ej långvariga. In å säga grattis! sen hem typ :)

Idag har vi bara slappat hela långa dagen... Dammusgit o sett film å myst <3 DESSUTOM släppt ut katterna för första gången.. De va så mysiga... O ville in ganska snabbt. Men var ute ett tag. Så de kmr nog gå bra de här!

Sen sist men inte minst så har ju äntligen vårt PS3 beställts :) Nu är de messa stora kostnader ur världen. Å det vanliga e endast kvar.. Så skönt.. Blir deprimerad av pengar sometimes:)

Söndag blire trolgitvis ullared med.... Där försvann pengar me ja.. haha Miljonär i next life PLEASE!

nu ska jag äta korv m bröd me min underbara älskling!!! viktorpiktor <3


imorgon börjar föräldrautbildningen vi ska iväg på. Ska bli spännande!! :) Se om det e något att ha!!

XOXO SANNIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0