Förkyld.

Gud, min lillpojk är fortfarande förkyld. Kanske inte lustigt, så mycket sjukstuga det varit i hemmet, för hans moder å fader. Men nu i fyra dagar snart, har han varit jättesnorig & hostig. Min stackars liten. Håller på å droppar saltlösning i hans näsa då å då.. Hjälper lite iaf! Men han är fortfarande väldigt glad, så han lider nog iaf inte. Fast han får grin-attacker då & då. Så jag måste gå & bära på han hela tiden.. Men men, vi får hoppas de går över sen, med förkylningen! Eller så har han helt enkelt fått humörsvägningar från mor sin! ;)

Nu ligger han & pratar, han har ju blivit en redig pratkvarn. Å nu har han börjat skratta ordentligt med. Fick med på film igår, när han skratta högt. Brukar alltid missa de annars! :)

Ikväll ska jag & Jamie på nostalgin iaf. Vi får se om pappa Viktor följer med. Annars åker vi själva & träffar lite kompisar där inne. För de är ju superfint väder ute idag! Vi har iaf fått en liten promenad.. Men nu blir det nog å vara inne lite.. Viktor har inte klippt gräset in.. Så de är så långt å jobbigt. Haha!

Förövrigt fick jag paket från H&M igår, med 2 vanliga cardigans & ett pannband till mig. Blev så bra så. Jag är defintivt inget modefreak iaf. Har bara tråkiga jävla basplagg. Men sowhat. :)

XOXO Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0