Seg i kroppen

Gud, min kropp är så seg. Den har varit så hela tin sen graviditeten. Å andra sidan har jag ju inte kunnat göra nått på 2 veckor typ, eftersom jag varit sjuk. Så har ju inte kunnat öva upp några muskler. Men ska göra de så småningom. Nu har jag iaf gått ner i vikt en del. Väger som jag gjorde innan gravidteten. Men har ju ändå ett par kilo kvar då, eftersom att jag innan jag blev gravid gick upp en del. Så har cirka 5 kg kvar till vad jag tänkt jag ska väga.. Dock har man såklart en hel del överflödshud, eftersom Jamie låg i min lilla mage. Men det lär ju inte försvinna de närmsta åren!

Idag kommer mina svärföräldrar hit. Ska hjälpa oss att ta ner 1 eller 2 träd i trädgården. De lutar faktiskt åt att de blir 2! Surt att ha så mycket äpplen. Så isf sparar vi det bästa klätterträdet. Så plutten har något att klättra i sen! Känns göddigare å ha mer gräsmatta. Sen har vi hällt massa skit på alla myrställen i trädgården. Hatar myror. Så hoppas de försvinner nu! Jag hatar kryp överhuvudtaget. Därför jag tycker de e surt att hålla på i trädgården, för de e så mkt snusk överallt, sniglar å äckeln. :) Haha

Nästa vecka är skge marken. Å jag har bokat in min moder som barnvakt, å har pumpat ut. Så jag ska kunna festa till å ta mig lite alkohol :) Vi tänkte att om folk vill komma till oss, vi bor ju lixom mitt i prick, så får de de. Haha... Annars sitter vi själva =D

Nu ska jag fortsätta rensa bilder.. Häromdan satte jag ju Jamie i bumbon för första gången. SÅ SÖT så jag nästan dog. Han e inte riktigt tillräckligt stark i rygg/nacke för den. Men snart så. Å Jamie är en sån glad skrutt, de e så mysigt. Han pratar(låter!!) och skrattar med ljud nu.. väldigt mycket. Så det är superskoj. Han gör mina dagar värdefulla som tuuuusan.

Nu orkar jag icke skriva mer!



PRINSEN =)

xoxo sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0